Mina tankar - Perfektion

När jag hade allt så ville jag bara ha mer, men sen när jag förlorade allt, så ville jag bara ha dig tillbaka!



Ingenting kommer någonsin att bli helt perfekt, för vi människor är så att så fort vi fått allt det som vi ville ha just då, då kommer vi bara vilja ha mer, vi får aldrig nog..

Dom som helatiden söker efter perfektion, kommer aldrig någonsin bli helt nöjda, för vi lever inte i en perfekt värld, ingenting i den här världen som finns just nu är perfekt..

Du kommer inte hitta det perfekta, utan du får hitta det som du älskar så mycket att du kan vara lycklig med, trots felen!

När du väl hittar den personen som älskar dig, trots dina brister, det är först då som du kommer förstå vad jag menar. När du hittar den som skiter i ifall att du inte är perfekt, som älskar dig även fast du har dina fel..

Jag tror att det finns nån sån där ute för alla, nån som älskar dom, oavsett om dom är skit sminkade och påväg ut, eller nyvakna och osminkade. Dom som älskar dig oasett ifall att du är på dåligt humör ibland och som skiter i ifall att du inte är på topp varje dag, som älskar dig även när du har världens skitdag och går omkring med håret i en enda röra, osminkad och i mjukisbyxor, för han kommer älska dig för den du är, inte för vad du har på dig eller hur du ser ut..


Jag tror att jag har hittat min den killen, den som älskar mig trots mina brister, trots att jag gör mina fel, trots att jag har mina dåliga dagar. Ja, han älskar mig helt enkelt för den jag är och inte nått som jag låtsas vara, älskar mig för att jag är just precis jag och ingen annan.
Och jag älskar denhär killen på precis samma sätt, som jag tror att han älskar mig på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0