Önskar att jag verkligen kunde visa hur mycket du egentligen betyder för mig..

Jag vet att jag visar det dåligt och att jag allt för ofta gör fel och att jag begår allt för många misstag..

Men det är svårt, efter allt som hänt, så är det svårt att visa för dig hur mycket du egentligen betyder, hur mycket jag egentligen älskar dig..

Så många gånger har jag öppnat upp mig helt för människor för att sen bli lämnad kvar med smärta och tårar, vågar inte riskera det med dig oxå.. För om jag förlorar dig oxå, så klarar jag inte mera, då ger jag upp..

Vet att det inte går med en massa bortförklaringar och skit, önskar att det inte va såhär, men nu när det är så, så får vi försöka få det att funka, snälla?

Önskar verkligen att det inte va såhär, önskar att jag kunde öppna mig helt för dig och va 100% ärlig, önskar att jag kunde visa till 100% hur mycket jag älskar dig, för jag älskar dig nästan mer än något annat i denna värld och hur mycket du betyder för mig, för du är mitt allt och utan dig är jag kingen utan K, utan dig är jag ingen..

Det är du som gör mitt liv värt att leva, det är du som gör så att jag vill gå upp om morgonen. Förr känndes hela mitt liv värdelöst, jag ville inte finnas kvar, men sen kom du och blev ljuset i mitt mörker. Du, som till och med kan lysa upp dom allra mörkaste stunderna i mitt liv. Du kom i helt rätt stund, för annars hade jag inte funnits kvar för dig att hitta mig, för om inte det där ljuset som du medförde hade kommit, så hade jag nog gett upp, då hade jag inte orkat mera...

Tack för att du finns älskling och för att du kom och lyste upp mitt mörker..

Och glöm aldrig bort att oavsett vad jag säger och vad jag gör, så älskar jag dig helt sjuukt mycket. Jag lovar dig älskling att jag ska försöka bättra mig, jag ska visa bättre att jag älskar dig, för jag skulle inte klara av att förlora dig..


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Är du härligt utvilad för veckan som kommer nu då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-24 @ 18:48:44
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: JonaZ Sveriges Snyggaste Bloggare

hej kul du är med

ha det bra

2011-04-25 @ 23:44:15
URL: http://toppenfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0