Det är för dig som jag fortfarande finns kvar...

Jag fattar inte vad jag skulle ha gjort utan dig, utan dig vid min sida, utan dig som stöttar mig genom det hela..

Vet att jag inte visar det så bra och så ofta som jag borde. Men det är så att om inte du hade funnits och om inte jag hade haft dig som stöd genom det hela, så hade jag förmodligen inte funnits kvar här idag.. Jag vet att jag ofta säger skit till dig, som du vet att jag inte menar, och jag vet inte varför ag gör det, men du måste förstå att vad jag än säger och vad jag än gör, så älskar jag dig mer än något annat i hela världen och utan dig är jag ingenting..

Vad skulle jag göra utan dig, världensbästa storebror? Vi har gått igenom många svåra och rent ut sagt hemska perioder, men vi har ändå alltid hållt ihop.

Jag vet att jag säger att jag hatar dig och att vi har haft våra bråk och sånt, men det har väl alla syskon? Men även när du är som värst och jag säger att jg hatar dig, så ska du veta att jag vet att du gör allt du gör bara för att du älskar mig och vill mitt bästa och hur många gånger jag än säger att jag hatar dig, så kommer jag alltid att älska dig och du kommer alltid betyda mer än något annat i hela världen för mig!

Jag älskar dig mer än något annat, nu och föralltid storebror! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0