hellre smärta på kroppen än smärtan i mitt hjärta...


Mina tårar rinner, hela kroppen skakar..Vet inte varför jag gråter just nu, men hela mitt hjärta, själ och kropp är fylld av smärta och sorg..

Det gör så ont, hela mitt hjärta värker, saknaden är så stor och jag skriker ut ditt namn i den mörka natten, men får inget svar. Vad fan hade jag väntat mig? att du skulle komma från ingenstans bara för att jag skriker ditt namn? Såklart att du inte gör, du är borta och kommer aldrig mer att komma tillbaka hit, till mig ochalla vi som fortfarande älskar dig sjukt mycket...

Du va mitt allt och du lämnade, du va min andra halva och du tog med dig mitt hjärta när du lämnade, du tog med dig allt jag kämpade för..

Precis som vågorna i havet spolade bort sandslotten vi byggde på stranden när vi var små, precis så spolade du bort allt hopp i mitt hjärta när du också lämnade...

Du var den som kämpade med mig, du var den som gav mig kraft och styrka, men nu kämpar jag för dig istället, Jag är stark För dig, Inte med dig längre..
 Jag kämpar för det som gav upp, jag är stark för den som vad svag, ska det verkligen vara så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0