I loved you, I really did.. But did you really love me?



Mina tårar bara fortsätter rinna, de vägrar sluta..

Det va så mycket..Jag litade på dig och de du sa, litade på att hela skiten va sann, men sen, vad var det som hände sen? Va det verkligen lika bra att det slutade såhär och nu? Hade det verkligen bara blivit värre om vi hade låtit det fortsätta? Kan det verkligen bli värre än vad det är just nu?..

Allt det som jag sa till dig och alla mina kännslor va sanna, inte en enda gång ljög jag för dig, men hur mycket av det du sa va verkligen sanning? Eller va allt bara lögner?
Det du säger nu, det du säger till mina vänner, är det verkligen sant? Som att du verkligen älskade mig med, att du saknar mig oxå, att du oxå vill att det hela ska vara som det va förut?

Det känns som igår som du va såå nära och du höll mig såå hårt,
Men nu, redan idag så är du så himla långt borta och har aldrig släppt taget såhär mycker förut...
Det känns som igår som jag låg i din underbara famn med dina armar runt omkring mig och kände mig mer älskar än någonsin tidigare,
Men nu, idag så ligger jag här i min ensamhet, skakar av gråt och har aldrig kännt mig så oälskar någonsin tidigare..

Alla stunderna,
Allt det som va,
Alla minnena,
Allt det du sa,
Va det hela ett jävla spel för dig? För att för mig va det verklighet.. Och nu tänker jag aldrig någonsin bli en del av varken din ditt spel eller din verklighet igen.. För så många tårar som fallit pågrundav dig, så många tårar är INGEN värd oavsett om det den säger är sanning eller lögner, oavsett om den bara spelar ett spel eller lever i verkligheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0