Tankar - 23/3-11

Ja, jag ser era blickar, jag ser hur snett ni kollar på mig.
Hör vad ni säger om mig bakom min rygg, tror ni att jag är döv eller?
Vet vad ni tycker om mig och sakerna jag har gjort.
Vet vad ni tror om mig pågrundav sakerna jag har gjort..

Men ni måste förstå att alla tar sina egna beslut och alla begår sina egna misstag, Jag har tagit mina beslut och nej jag är inte stolt över alla mina beslut, Men det är där misstagen kommer in i bilden, alla begår misstag det finns ingen som är helt perfekt.. Så låt mig begå mina misstag, så kan ni få begå era misstag..

Ni vet inte ens hela historien med det som har hänt och allt jag gjort, ni har bara hört nått ifrån nån random person och ni antar att det är sant, men ni har bara hört en del av det, ni har inte hört det hela och ni har ju definitivt Inte hört min syn på det hela, så ni vet ju inte ett skit så sluta snacka så jävla mycket!

Jag trodde att jag visste vilka som va mina riktiga vänner, vilka som inte skulle svika mig. Men jag hade fel och alla sviker.. Dom säger att dom finns där för en genom allt men sen när det väl gäller så sviker dom direkt, för dom klarar inte av att se andra som har problem.. Dom är lika fega allihopa..




Everythings changin and will never be the same way,
Everybodies changin and will never be the same again..

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SVAR: åh vad kul att du är med och deltar i veckan blogg :D!

2011-03-23 @ 10:36:50
URL: http://haidis.se
Postat av: H a i d i s -

SVAR: tänkte bara :D

2011-03-23 @ 10:37:25
URL: http://haidis.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med i dagens blogg :D <3

2011-03-23 @ 14:02:50
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0