Oavsett vad alla andra säger och tror, så älskade jag honom verkligen..



Jag vet att jag är långt ifrån perfekt, Men du sa ju att du inte ville ha mig perfekt, du sa att du älskade mig trots mina fel..

Men nu, när det kom så mycket imellan som tillslut förde oss alldeles för långt isär. Så gör jag vad som krävs för att få dig till att älska mig igen, Jag gör allt.
 
Jag ska klara det här, ska bli den perfekta tjejen för dig. Den enda jag vill är att du ska älska mig igen.. För du var mitt allt och när du lämnade så försvann allt jag kämpade för.

Jag vet vad alla tänker och fattar vad alla tror.. Jag hör vad alla säger bakom min rygg "hon vet inte ens vad sann kärlek är" Nej, det kanske jag inte gör, men jag älskade honom, det vet jag.. "Hon måste ju släppa honom, hon vet inte ens om hans kännslor va sanna" Nej, de kanske jag inte vet men jag vet att alla min kännslor va sanna.. "Hon är bara ett barn, han är ju nästan vuxen. Varför släpper hon inte bara honom och hittar en annan i sin egen ålder?" För att även om jag är ett barn och han nästan är vuxen, så älskade jag honom. Och jag vill inte släppa honom och hitta någon annan, för jag vill inte ha någon annan!

Men ärligt talat så skiter jag i vad alla andra tycker, tänker och tror. För dom vet inte hur det var, hur allt det som vi hade va..Det finns ingen fattar, inte en enda, alla har bara sina egna tankar och teorier, dom skiter i att ta reda på sanninngen och går omkring och snackar massa skit som dom själva tror istället..
 
Jag är så jävla trött på hela det här skitsnacket, kan dom inte lära sig att sluta snacka om skit dom inte vet ett skit om och egentligen inte har ett skit med o göra heller? Lära sig att låta folk berätta om sitt liv och saker i det själva istället, så att inte nån annan random människa sprider massa jävla skitryckten om en? Kan inte folk bara växa upp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0